Julia har sytt en krinolin!

Den är ful och risig, slarvig och opretentiös, säckig och sunkig, en ren skam att visa upp...


...MEN den fyller mina syften alldeles utmärkt, med kjol över ser det för jävla rart ut ^^
'

Det hela  var en fullkomlig labb, jag hade inte mycket vettigt att gå efter. Den är gjord av tunt, slitet lakan som antagligen kommer gå sönder alltför snart. De tre ringarna, respektive 120, 175 och 200 cm långa (tror jag det var :P) är av ganska tunt rep med en stomme av ståltråd som jag snubblade över på second hand. Den översta ringen går inte ihop för att tillåta slitsen så att jag kommer i den. Den fästs i midjan med ett band.

Nu ska jag göra blåbärspaj...
Buss och kran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0