Presentation av vår nya blogg!

Hallå, Fisk här. Jag skapade denhär bloggen lite spontant utan att ens fråga min alv först, så vi får väl se om han med kommer skriva här, eller om det mest blir jag som gör. Iaf, här följer en liten presentation av oss:
Jag, Fisk, är mer allmänt känd som Julia, och går i tvåan på ES Bild. Och så är jag ganska rejält insnöad på lajv, reenactment och hantverk. Och härom månaden gick jag och träffade på en Tom, som aldrig lajvat eller hållt på med sånt innan men som har visat sig vara helt underbart nördvirke. Och blidde min man dessutom. Så nu syr och hantverkar vi en massa ihop, och jag tänkte att vad vore väl inte roligare än att inbilla oss att folk ville läsa om det i en blogg! Här kommer det förhoppningsvis dyka upp bilder på både überseriösa reenactmentgrejor, förberedelser för fjantasyroller och lite bilder från olika marknader och events.

Buss och kran
//Fisk

Kommentarer
Postat av: Elise

Trodde du menade Lunda-Tom, blev lite förvirrad ett tag där :P

2009-10-12 @ 13:41:57
Postat av: Fisk

Ja, det hade vart rätt weird :P Men nej, det var en annan Tom som jag hittade på vägen hem från Lund faktiskt ^^

2009-10-12 @ 14:38:01
URL: http://fiskinfluensan.blogg.se/
Postat av: Fisk-kniv

Kommer du lägga upp bilder osv från events som vi är på oxå, eller bara "Fisk und Alv"-eventsen? :P

2009-10-19 @ 09:13:21
Postat av: Fisk

Nejdå, bara antingen Fisk eller Alv är där så ska det helst bloggas :)

2009-10-19 @ 18:33:26
URL: http://fiskinfluensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0