Alv säger aiya

Detta är Alvs första inlägg i denna blogg som jag tydligen äger till 50%. Mitt yrke är numera Bloggare.
Alv är igentligen ett smeknamn på en person som heter Tom. Jag är 23 år och är från idag inte rivningsarbetare längre utan Bloggare.
Jag är ny med lajvsakerna men just alvvärlden är något jag kunnat en del om ett tag. Jag studerar Quenya och Tengwar och har gjort det några år fast med ett längre uppehåll så går igenom allt igen nu.
Jag är igentligen utbildad personbilstekniker så är duktig på att arbeta med olika matrial, intresset för sömnad kom till under högstadiet någon gång.
Just nu jobbar jag på att bygga upp en rustning till en kommande alvroll, ska påbörja en vikingaklädsel samt klädsel till en annan alvroll. Men rustningen tar upp större delen av tiden just nu. jobbar för tillfället på att göra klart en test form för att se hur stark jag kan få rustningen, sen ska jag sy underkjolen till samma rustning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0